Over ons

Naast een flinke dosis enthousiasme, kennis en gedrevenheid, houden wij processen eenvoudig, voelen ons verantwoordelijk, zijn nieuwsgierig en kritisch richting onszelf, de klant en de leverancier.

Wat doen we?

Onze werkwijze

Wij werken met een centraal meldpunt. Dit meldpunt bevindt zich bij ons op kantoor en is momenteel een e-mailadres waarop wij meldingen, verzoeken, wensen en projectaanmeldingen ontvangen. In de toekomst zal er middels het internet op een FMIS-portal gemeld kunnen worden.

Samenwerking met u

In FBO vindt u een meedenkende, betrokken en kritische dienstverlener die van uw organisatie uitgaat, betrouwbaar is en vooruit denkt. Wij richten ons op ons klant. Wij zullen alles in het werk stellen om op de vragen van de klant een antwoord te geven, inzichtelijk te maken wat de stand van zaken is en of het beoogde resultaat behaald gaat worden. Bijsturing is daarin soms noodzakelijk.

Visie

"Het belangrijkste vind ik onze betrokkenheid. We kennen onze klanten goed, we weten wat hun wensen zijn en hoe zij die ingevuld willen zien. We denken mee en kijken vooruit, zo zijn we van toegevoegde waarde voor onze klanten.

Onze klanten kunnen met al hun vragen bij ons terecht en wij gaan daarmee aan de slag. Eén van onze grote krachten is het signaleren van trends bij onze klanten, waarbij wij onze dienstverlening passend aanbieden om deze trends op te pakken. Ontzorgen noemen we dat bij FBO."

- Ricardo Frazao, oprichter FBO